Reünie van de AIG-afgestudeerden
Reünie van de AIG-afgestudeerden Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 15 november 2016!
Vond plaats op vrijdag 18 november 2016 - 16 u: Jubilarissenviering- 19 u: reüniefeest
Salons Mantovani, Doorn 1, 9700 Oudenaarde
Deelnameprijs gedetailleerd hieronder te vinden

WELKOM OP HET AIG-REUNIEFEEST OP VRIJDAG 18 NOVEMBER 2016

Bekijk alle foto’s:

Viering jubilarissen 2016

Reüniefeest 2016

ugent-uitnodiging-november2016-web

“De tijd vliegt snel, gebruik hem wel”, was een van de spreekwoorden die in de vorige eeuw tot in den treure weerklonken. Het is tevens dé reden waarom AIG ook in deze eeuw een van haar vaste waarden getrouw blijft. De jaarlijkse reünie van de ingenieurs uit Gent, is niet alleen een moment waarop de snel voorbijvliegende tijd even wordt vastgehouden om nostalgisch terug te blikken op de vervlogen studententijd, het is tevens een gelegenheid waar u het nuttige met het aangename kunt paren. Een fijn netwerk onder vrienden van weleer, een gezellig feest met heerlijke maaltijd, maar eveneens de kans om te netwerken onder ingenieurs van alle generaties. Het is hét moment om oude contacten op te frissen en nieuwe contacten te leggen.

• Een netwerking receptie en aansluitend diner waarop alle oud-studenten van de UGent samen met hun partner van harte welkom zijn om gezellig bij te praten, kennis te maken en te genieten. Het bestuur van AIG vertegenwoordigt alle jaargangen en zorgt  ervoor dat u in contact komt met interessante collega’s.
  • Vooraf gereserveerde tafels voor zij die 5, 10, 15, 20, 25, … jaar afgestudeerd zijn en samen met hun jaargenoten en hun partners een bijzonder feest willen maken van deze unieke gebeurtenis. Voor elke jaargang heeft AIG een paar dynamische voortrekkers kunnen motiveren om een grote groep jaargenoten aan te trekken naar hun 5-jaarlijks jubileum.
  • Ook pas (2016) en vorig jaar (2015) afgestudeerde ingenieurs krijgen gereserveerde tafels. Zij genieten bovendien van een zeer voordelig inschrijvingstarief.
  • Een bijzondere viering vooraf voor de jubilarissen die 50, 55, 60, 65 en zelfs 75 jaar geleden afstudeerden.

We hopen in ieder geval om u te mogen verwelkomen op deze bijzondere jaarlijkse bijeenkomst en zien uw inschrijving tegemoet.

19.00 u Uitgebreide receptie
19.45 u Wandelvoorgerechtenbuffet
21.00 u Diner aan tafel met bij inschrijving keuze uit:
– Kalkoenfilet, coulis van boschampignons, gegratineerde aardappelschijfjes
– Schartongrolletjes, lichte curry, wok van Oosterse groenten
22.30 u Koffie, thee en dessert
Dranken tijdens programma inbegrepen
Specifieke verzoeken aan te vragen via: aig@ugent.be.

Deelnameprijs

Promotie 2015-2016 2011-2014 Andere afstudeerjaren