Engage goes Film Fest
Engage goes Film Fest Inschrijven kan t.e.m. zondag 15 oktober 2017!
Vond plaats op donderdag 19 oktober 2017 - 22u15
Kinepolis Gent
€ 2,00 (leden en familie) - € 7,00 (niet-leden) - Rekening BE14 2900 2600 2283 van AIG

Altijd al eens naar het Gentse Filmfestival willen gaan? Engage bied je nu de kans om deze activiteit voor de prijs van een brood van je bucketlist te schrappen! Bovendien krijg je er nog een pintje en een maandabonnement van De Morgen bij! (onder voorbehoud)

De film die we hebben gekozen is Tueurs, in de regie van François Troukens en Jean-François Hensgens. Deze misdaadthriller, met belangrijke bijrollen voor onze Kevin Janssens en Johan Leysen, volgt de beruchte Frank Valken tijdens zijn laatste grote overval. Althans, dat denkt hij toch. Zijn bende raakt immers verwikkeld in een dertig jaar oude misdaadzaak die de spoken van de Bende van Nijvel tot leven wekt, maar waar ze niets mee te maken hebben. Maar niemand gelooft hen; vluchten is dan de enige optie.

Benieuwd? We spreken af op donderdag 19 oktober om 22u15 aan de trappen van de Kinepolis, tot dan!