After Work Drink Editie Februari
Vond plaats op vrijdag 17 februari 2017 - 20:00
Delta Stalhof 17, 9000 Gent
Gratis, voordeel ter plekke voor Engage-leden

Februari, de tweede maand van het jaar, de maand na de feesten en recepties, voor sommigen de maand zonder alcohol, de maand na de traditionele examens. Gelukkig hebben wij afgestudeerden weinig last gehad van dat laatste, maar daarom niet minder van de nostalgie naar de studententijd. Hoog tijd dus om nog eens samen te komen en bij te praten!

Zoals altijd zullen er hapjes voorzien zijn, de drank zal ditmaal in het thema van die iets sterkere bieren zijn (uiteraard met het nodige voordeel voor Engage-leden), maar ook voor de deelnemers aan Tournée Minerale zal er de mogelijkheid zijn om gezellig bij te praten en het weekend in te zetten.

Allen daarheen dus!