AIG Algemene Vergadering met bezoek aan FabLab
AIG Algemene Vergadering met bezoek aan FabLab Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 21 februari 2017!
Vond plaats op donderdag 23 februari 2017 - 18:00
P3Lab, Technologiepark 915, 9052 Zwijnaarde De leszaal 1.1 is op éérste verdieping.
€ 0,00 (leden en familie) - € 20,00 (niet-leden) - Gratis voor AIG-leden en familie

De Raad van Bestuur nodigt alle leden uit op de Algemene Vergadering

18u00-19u00        Algemene Vergadering (leszaal 1.1)

19u00-19u30        Info P3Lab (leszaal 1.1)

19u30-20u30        Bezoek P3Lab

20u30-22u00        Receptie

1. Opening en verwelkoming
  2. Verslag van de raad van bestuur
  3. Toekenning erelidmaatschap op voorstel van de raad van bestuur
  4. Verslag van de raad van bestuur omtrent de rekeningen over 2016 en de begroting voor 2017
  5. Verslag van de commissarissen
  6. Kwijting aan de leden van de raad van bestuur en de commissarissen
  7. Aanstelling commissarissen voor nazicht 2017
  8. Bepaling van de bijdrage voor 2017
  9. Aankondiging van de prijzen
  10. Statutaire verkiezingen
  11. Varia
  12. Toespraak door de voorzitter

Het P3Lab is recent opgericht als een innovatieve hub voor universitaire- en bedrijfspartners in Vlaanderen die betrokken zijn bij de 3″P” topics: prototyping, polymeerverwerking en productbeproeving.

P3Lab is een gemeenschappelijk contactpunt voor expertise en netwerking met betrekking tot de ontwikkeling van polymeer gerelateerde producten voor zowel starters, gevestigde bedrijven en ingenieursstudenten. Het volledige terrein, van ontwerp en simulatie over prototyping en productie tot het testen van de producten, wordt bestreken.

Het nieuwe labo is een afdeling van Fablab dat gevestigd is op het Tech Lane Ghent Science Park van de campus A in Zwijnaarde. De laboratoria van de CPMT onderzoeksgroep “Centre for Polymer and Material Technologies CPMT” van de faculteit ingenieurswetenschappen en architectuur zijn eveneens gevestigd in P3Lab. P3Lab biedt klantgerichte ondersteuning aan op vlak van diensten, onderzoek en onderwijs. Hierbij kan de focus liggen op zowel het ontwerp – productie aspect als op de volledige productiecyclus. Via deze multidisciplinaire aanpak kan P3Lab belangrijke innovaties realiseren!