BIR-event
Vond plaats op donderdag 11 mei 2017 - 17u Verwelkoming 17u30 Rondleiding UNILIN 19u Lezing en receptie
UNILIN Ooigemstraat 3 8710 Wielsbeke

Beste collega, student, alumni

Het postgraduaat Bedrijfskundige Ingenieurstechnieken, kortweg BIR, nodigt u uit op haar jaarlijkse event op donderdag 11 mei. Dit postgraduaat, dat door onze Faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur wordt ingericht, biedt een praktijkgerichte managementopleiding, met een specifieke focus op operationeel beheer, op maat van ingenieurs die op zoek zijn naar een carrièreboost (zowel burgerlijk, industriëel, als bio-ingenieurs). Het wordt als deeltijdse opleiding zodanig georganiseerd dat het perfect combineerbaar is met een voltijdse job. Meer info..

Het BIR-event bestaat uit een bedrijfsrondleiding (17u30-18u30), een boeiende lezing (19u-20u), en een afsluitende netwerkreceptie. Dit jaar vindt het event plaats bij Unilin in Wielsbeke, vooral bekend om zijn Quick-Step laminaatvloeren. Tijdens de lezing zal Paul Peeters ingaan op de uitdagingen en opportuniteiten waar de Vlaamse productiebedrijven voor staan in de Industry 4.0 omwenteling. Paul Peeters is program manager van “Made Different”, het actieplan van de Vlaamse regering, Agoria en Sirris, dat o.a. de Factory of the Future Awards uitreikt. Aansluitend op de lezing kunnen we tijdens de netwerkreceptie nakaarten over de avond, bijpraten met oude bekenden en nieuwe contacten leggen.

Deelname aan het event is gratis, maar we vragen wel om te registreren en dit ten laatste op zondag 7 mei.

prof. Birger Raa