Engage: Urbanus @ Vooruit: Trecto Pnix
Vond plaats op vrijdag 16 februari 2018 - 20:00
Vooruit Theaterzaal
€ 25,00 (leden en familie) - € 30,00 (niet-leden)

Na drie jaren toeren met een luidruchtige rockband langs allerlei zomerfestivals – met een passage in de Concertzaal van Vooruit in 2016 – heeft Urbanus weer zin in het knusse van de theaters. Of de wereld plots beter wordt van de nieuwe show valt te betwijfelen, maar dat het publiek met een goed gevoel naar buiten gaat: dat staat vast.

Absurde verhalen, grove leugens en genante situaties worden afgewisseld met een broos of kinderlijk naïef liedje. De zaal in duiken en over rugleuningen van de stoelen lopen, dat zit er niet meteen meer in. Daarom is het bij deze show wel toegelaten dat het publiek op het podium wordt gegooid.

Kortom een must-have-seen show waar Engage op vertegenwoordigd zal zijn op 16 februari 2018! Wees er snel bij want tickets zijn beperkt!