Lunch op Iedereen UGent! – video en foto’s
Lunch op Iedereen UGent! – video en foto’s Inschrijven kan t.e.m. zaterdag 7 oktober 2017!
Vond plaats op zondag 8 oktober 2017 - vanaf 11u (tot ten laatste 13u, dan starten alle activiteiten)
Het Krookcafé, Platte Berg 11, 9000 Gent
€ 22,50 (leden / niet-leden)

Iedereen UGent!

Op zondag 8 oktober viert UGent haar 200ste verjaardag in de Gentse binnenstad!

We nodigen de alumni van de faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur, tezamen met uw familie, kennissen en vrienden, graag uit voor de lunch in het Krookcafé.

In de Krook gaat aansluitend een ontdekkingsmarkt door, waar innovaties van de faculteit aan een groot publiek worden getoond. Van harte welkom!

In auditorium A gaat om 13u of 16u30 de lezing van AIG door over ‘Ingenieursopleidingen aan de UGent: mijlpalen en wegwijzers’.  Prof. Patrick De Baets en prof. Ronny Verhoeven bespreken de impact van de faculteit en reizen doorheen twee eeuwen van duizelingwekkende technologische vooruitgang.

Alle activiteiten en meer info is terug te vinden op iedereenugent.be

Apart inschrijven voor sommige activiteiten (kinderworkshops, lezingen, etc.).

Hierna kan u enkel inschrijven voor de lunch – In de menu is telkens een drankje naar keuze inbegrepen.