Lezing: Methodisch beleggen met kleine bedragen
Lezing: Methodisch beleggen met kleine bedragen Inschrijven kan t.e.m. woensdag 15 maart 2017!
Vond plaats op donderdag 16 maart 2017 - 20:00
Auditorium A, Jozef Plateaustraat 22, 9000 Gent
€ 0,00 (leden en familie) - € (niet-leden)

Op 16 maart komt de voorzitter van Vlaams Centrum voor internet beleggen, ir. Pierre van der Vennet,  een voordracht geven over beleggen met kleine bedragen. Het Vlaams Centrum voor internet beleggen, kortweg VCIB, is een particulier initiatief die alle particuliere beleggers wil samenbrengen voor een beter rendement te halen. Hiervoor hebben ze  hun eigen methodiek ontwikkeld waarmee ze 25% rendement per jaar halen, met een minimaal risico.

Deze methodiek zal op donderdag 16 maart voor jullie uit de doeken worden gedaan zodat de verdiende centen niet op een bankrekening blijven staan, maar eindelijk iets opbrengen. Na de lezing zal je genoeg kennis opgedaan hebben om je eerste stappen te zetten op de beursvloer, en zal je ook een pak aan extra info hebben meegekregen om je er verder in te verdiepen.

Na de voordracht volgt er nog een receptie om de avond af te sluiten.