Nieuwjaarshappening van de Oost-Vlaamse Ingenieur
Nieuwjaarshappening van de Oost-Vlaamse Ingenieur Een activiteit van ie-net met de medewerking van AIG
Vond plaats op zondag 28 januari 2018 - 10:00
Universiteitsforum (Ufo) UGent (ingang via trappen links), Sint-Pietersnieuwstraat 33, 9000 Gent
Gratis voor AIG- en ie-net-leden mits aanmelding

AIG verleent haar medewerking aan de Oost-Vlaamse afdelingen van ie-net voor de Nieuwjaarshappening van de Oost-Vlaamse Ingenieur. Daardoor zijn al onze leden van harte welkom om gratis deel te nemen.

We laten ons op zondag 28 januari 2018 muzikaal verrassen door LADY LINN and her Magnificent Seven.

9u30: Welkom
10u00: Gratis aperitiefconcert met LADY LINN & Her Magnificent Seven
11u30: Netwerkreceptie
Doorlopende kinder- en jeugdanimatie: < 8 jaar: clown; >8 jaar: trompetinitiatie
14u00: Einde

Inschrijven is verplicht via: https://www.ie-net.be/njhovl2018

U ontvangt per mail een persoonlijke toegangskaart met QR-code en u krijgt enkel toegang op vertoon van deze kaart.