Engage: Winterpret
Engage: Winterpret Inschrijven kan t.e.m. maandag 14 januari 2019!
Vond plaats op vrijdag 18 januari 2019 - 19u
Technologiepark-Zwijnaarde 126, 9052 Gent

Winterpret

Winterpret (vegetarisch)

Lid

Niet-Lid

Na het obligate bezoek aan de familie en de lichtjes uit de hand gelopen nieuwjaarsreceptie op het werk, is het tijd om je goede voornemens te verkondigen aan je oude studiegenoten. Engage zorgt voor de ideale wintersetting met vuurtjes. Honger hoef je ook niet te lijden want we voorzien echte winterkost.

Locatie is deze keer niet de plateau of delta, maar wel de iGent-toren in het technologiepark Zwijnaarde. In dit relatief nieuwe gebouw hebben ondertussen heel wat vakgroepen van de faculteit hun intrek genomen. Voor wie er nog niet geweest is, het ideale moment om daar verandering in te brengen.

WHAT?

Inside – MEATBALLS (Balls & Glory) & DRINKS
Outside – GLUHWEIN & a cosy FIRE

WHY?