Finale AIG-prijs en bezoek bij Denys
Finale AIG-prijs en bezoek bij Denys Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 12 juni 2018!
Vond plaats op woensdag 13 juni 2018 - 18u
Denys, Industrieweg 124, 9032 Wondelgem
€ 0,00 (leden / niet-leden)

De vierjaarlijkse AIG-prijs bekroont de auteur van het beste doctoraatswerk dat verband houdt met de ingenieurswetenschappen en als een ware bijdrage tot de bevordering hiervan kan worden beschouwd.

Er zijn hiervoor uiteindelijk 3 finalisten geselecteerd:
– dr. ir. Annelies Coene, promotie 2017, biomedische ingenieurstechnieken
– dr. ir. Kenneth Toch, promotie 2014, chemische technologie
– dr. ir. Kristof De Wispelaere, promotie 2015, chemische technologie

Voor de finale zijn we te gast in de burelen van Denys, origineel gekend als aannemer van pijpleidingen, maar de laatste 10 jaar uitgegroeid tot een internationale bouwgroep met meer dan duizend medewerkers en veelgevraagde partner voor de meest complexe bouwprojecten en infrastructuurwerken.

Om 18u geven de drie finalisten elk een korte presentatie van hun doctoraatswerk, waarbij ze die avond dingen naar de AIG-prijs (€ 2.500).

Rond 19.30 u gaat de jury in deliberatie en krijgen de aanwezigen ondertussen een presentatie en info over Denys en haar talrijke realisaties in binnen- en buitenland.

Rond 20.30 u volgt een receptie, ons vriendelijk aangeboden door onze gastheer Denys, en wordt de naam van de winnaar bekend gemaakt.

Alleszins een interessante avond voor allen die op de hoogte wensen te blijven van de beste en meest vooruitstrevende onderzoeksthema’s die momenteel aan bod komen bij doctoraatswerken.

De activiteit is gratis voor onze leden en de sympathisanten van de deelnemers.

Inschrijven vooraf is, om praktische redenen, wel vereist.