AIG Engineer of the Year
AIG Engineer of the Year Inschrijven kan t.e.m. woensdag 17 april 2019!
Vond plaats op woensdag 24 april 2019 - 19u -22u
Zaal Blauwe Vogel in De Krook, Miriam Makebaplein 1, 9000 Gent

Presentaties

Receptie

AIG-lid

Bedrijfspartner

Genodigde

Student FEA

ir. Jonathan Berte (Robovision) is de AIG Engineer of the Year 2019

Foto’s Event Engineer of the Year 2019

De Gentenaar 25 april 2019

Made in Oost-Vlaanderen

Thema: Digitale Innovaties

We nodigen jullie graag op het ‘Engineer of the Year’-event op woensdag 24 april 2019 met als thema “Digitale Innovaties”, waarbij Geert Standaert, CTO van Proximus, en afgestudeerd aan onze faculteit in 1993 als werktuigkundig-elektrotechnisch ingenieur, een keynote zal geven met zijn visie op de digitale transformatie in één van onze grootste Belgische technologiebedrijven, gevolgd door de bekendmaking van de ‘Engineer of the Year 2019’ winnaar, en een uitgebreide netwerkreceptie. Van harte welkom!

Programma:

• Verwelkoming
  • Keynote door ir. Geert Standaert, CTO van Proximus, en afgestudeerd aan onze faculteit in 1993 als werktuigkundig-elektrotechnisch ingenieur, met zijn visie op de digitale transformatie in één van onze grootste Belgische technologiebedrijven.
  • Kort overzicht van innovaties in De Krook en bijdragen van ingenieurs in De Krook door Jeroen Bourgonjon, UGent coordinator in De Krook
  • Bekendmaking van de ‘Engineer of the Year 2019’ winnaar
  • Presentatie door de ‘Engineer of the Year 2019’ winnaar