Engage: Ertebrekers @ Zebrawoods
Engage: Ertebrekers @ Zebrawoods Inschrijven kan t.e.m. donderdag 2 januari 2020!
Vond plaats op donderdag 2 januari 2020
Zebrastraat 32/001, 9000 Gent

Engage: Ertebrekers @ Zebrawoods

Leden

Na al het feesten en dineren om het nieuwe jaar te vieren, vliegen we 2020 in met de Ertebrekers. Zij gaan ons hartje breken (of stelen) in het winters bos van Zebrawoods!
Weten jullie nog waar jullie waren toen ‘De zji’ uitkwam? Wij ook geen enkel idee. Maar een klassieker is het wel. Naast deze en andere klassiekers schreven de Ertebrekers een nieuwe plaat die ze op 2 januari komen brengen op Zebrawoods in Gent.
Het concept is eenvoudig: eten, drinken en live muziek. Om het de dag na nieuwjaar extra gezellig te maken gaan we met Engage aan halve prijs en met een gratis drankje ter plaatse.De plaatsen zijn beperkt, dus snel inschrijven is de boodschap!

Programma:
17h30 Deuren open
19h00 TBA
20h30 Ertebrekers
22h00 TBA (vrije toegang)
01h00 Einde