Engage goes virtual!
Engage goes virtual! Inschrijven kan t.e.m. donderdag 18 april 2019!
Vond plaats op donderdag 18 april 2019 - 19:45
The park playground, Dok noord 7, 9000 Gent

VR beleving

Lid

Niet-lid

Een kleine stad wordt opgeschrikt door een uit de hand gelopen bankoverval. Een dag lang ontspint zich een uitermate spannend kat-en-muisspel tussen politie en gijzelnemers. Een SWAT team wordt opgeroepen om de orde te bewaren en de bank binnen te dringen. Wat zal je allemaal tegenkomen achter deze hoge muren?

Engage duikt op 18 april in de virtuele wereld van De Dag in de virtual reality game in The Park. Engage opent de poort naar een andere wereld zoals alleen ingenieurs dat kunnen, met een laptop in een rugzak, een gek ding op je hoofd, en een speelgoedgeweer in je handen. Twijfel niet en wees er bij!