Plateau Speelt Theater
Plateau Speelt Theater Tomorrow brought us rain
Vond plaats op woensdag 19 februari 2020 - deuren 19u - start voorstelling 19u30 - receptie (Ufo) 21u
Vooruit | Theaterzaal | Sint-Pietersnieuwstraat 23 | 9000 Gent
€ 0,00 (voor alle alumni en partner)

Inschrijven is mogelijk via deze link.

—-

De faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur en de alumnivereniging AIG (Alumni Ingenieurs UGent) hebben de eer u en uw partner uit te nodigen op ons prestigieus event ‘Plateau Speelt Theater’ op woensdag 19 februari 2020 in de Vooruit.

Tomorrow brought us rain

In navolging van de vorige succesvolle edities ‘Plateau speelt Vooruit’ en ‘Plateau speelt Opera’ keren we terug naar de welbekende Vooruit met een unieke theatervoorstelling speciaal geschreven en gespeeld voor ingenieurs. ‘Tomorrow brought us rain’ is een samenwerking tussen theatermaker Pieter De Buysser en muzikant Mattias De Craene. Een muzikale fabel, een tegen de klok ingaand theatraal concert dat ons kan verlossen van alle tijdsgebonden kopzorgen.

Pieter en Mattias brengen een swingende vertelling van een even dappere als melancholische ingenieur. Ooit was er een tijd waar er van uurwerken geen sprake was. Maar die tijd werd al snel gelijk geschakeld met pragmatiek en productiviteit. Tijd werd zo geen subjectieve ervaring meer, maar een product dat je gewoon kon omruilen. En daar ontspringt het muzikale verhaal over de zoektocht naar de ultieme klok die een eind maakt aan ons strakke denkpatroon.