[engage] VTK Openingsfuif
[engage] VTK Openingsfuif Inschrijven kan t.e.m. woensdag 13 oktober 2021!
Vond plaats op dinsdag 19 oktober 2021
Vooruit

VTK Lentefuif

Engage-lid

Niet-lid

Als Engage-lid ga je gratis naar de VTK openingsfuif! Doe je feestschoenen aan en vraag alvast verlof aan voor woensdag.

Om er dit jaar weer een giga feestje van te maken voorziet VTK niet één maar TWEE happy hours van 22u00 tot 00u00, dit is 2 uur aan 2 pinten voor de prijs van 1! De vroege vogels worden beloond en krijgen dus goedkoop bier zolang ze volhouden of tot middernacht, afhankelijk van uw vastberadenheid!

Delta residents Leroy en Feliz zullen jullie doorheen de avond van de beste platen voorzien om helemaal op los te gaan! DJ Mattic heeft al schone festivals op zijn palmares staan en is overenthousiast om ook de archies en burgies te overtuigen van zijn draaikunsten.
Als grote Headliner hebben we dan om 23:30 de grote legendes binnen de studentenfuiven in Gent en omstreken. Jullie kenden ze misschien als Alpha Party, nu gaan ze de Vooruit doen denderen op hun grondvesten onder de naam DREZZ & MC CAPTAIN. Deze knaller van formaat kon je onder andere al bezichtigen op Tomorrowland!

Line up

22:00 – 23:30 : Leroy (Delta, Elixir, Regi & Friends at Sunrise Festival, Carré, …)
23:30 – 01:30 : DREZZ & MC CAPTAIN (Alpha Party) (Tommorwland, vooruitfuiven, …)
01:30 – 03:30 :DJ Mattic (Balaton Sound Festival, Sunrise Festival, Suikerrock, …)