[Engage] VTK Show: Delta De Papel
[Engage] VTK Show: Delta De Papel Inschrijven kan t.e.m. woensdag 30 maart 2022!
Vond plaats op donderdag 31 maart 2022

VTK Show

Engage-lid

gratis

Beperkt aantal plaatsen!

Delta, we kennen het allemaal, het beste café van Gent. Het is de bron van vele vriendschappen en andere relaties. Het is het decor van vele onvergetelijke nachten, tot soms zelfs ochtenden. Het is de oorzaak van die ene 9 op dat vak waar je misschien een 10 op had kunnen halen als je naar die ene les was geweest. Na een gedwongen coronapauze dachten ze dat ze de prijzen van de shots van de week ongemerkt konden verhogen van €1 naar €1,5.
Het volk keek toe en betaalde, niemand stond op tegen dit onrecht. Behalve één man, één Professor, Christophe Leys. Maandenlang broedde hij op een plan, bracht hij een groep mensen samen die op een dieptepunt zaten om het plan uit te voeren en bereidde hij samen met zijn ‘brother from another mother’ Gert De Cooman één van de meest indrukwekkende overvallen in de geschiedenis voor.
Zal het plan slagen of steken de Deltanen er een stokje voor? Come and find out …
De VTK show 2022 belooft opnieuw een heerlijk schouwspel te worden. Dans, decor, muziek en acteurs werken samen om u een unieke ervaring te bezorgen, met een lach, een traan en nog een lach want het is vooral om te lachen.