Bijzondere Algemene Vergadering
Bijzondere Algemene Vergadering Aanpassing van de statuten aan de rechtsvorm VZW
Inschrijven kan t.e.m. maandag 14 november 2022!
Vond plaats op dinsdag 15 november 2022 - 19:00
lokaal -3.2 in het Technicum, Blok 1 (naast het Ufo) Gent (NIEUWE LOCATIE!)

mailing list statuten

de vergadering

Lid

We nodigen bij deze onze leden uit voor een Bijzondere Algemene Vergadering, met als enig agendapunt: goedkeuring van onze nieuwe statuten. De aanpassing van de statuten is hoofdzakelijk een gevolg van de wettelijke verplichting om over te gaan van een Beroepsvereniging naar een VZW.

Er kan echter maar geldig gestemd worden over de nieuwe statuten indien het quorum van aanwezigen bereikt wordt (de helft van onze leden +1). Indien dit niet gehaald wordt, voorzien wij een tweede voorlegging ter goedkeuring op onze Jaarlijkse Algemene Vergadering van februari 2023.

Indien u enkele dagen vooraf een kopie van de statuten wenst te ontvangen, kunt u zich inschrijven voor Programma 1 “Ja, ik neem deel aan mailing list statuten”. Gelieve Programma 2 “Ja, ik neem deel aan de vergadering” aan te vinken indien u ook effectief naar de vergadering komt.