Geen categorie

Laureaten Baekeland- en Plateauprijs 2017

Laureaat Baekeland 2017: ing. Jeremi Vanderstichele (Master of science in de industriële wetenschappen: industrieel ontwerpen 2016), met het onderwerp “Het ontwikkelen van een derde hand voor actieve rolstoelgebruikers” – Promotor: Prof. Jelle Saldien.

Laureaat Plateau 2017: ir. Michiel Verplaetse (Master of science in electrical engineering 2016), met het onderwerp “Transceiver and equalizer optimization for 56/100 Gb/s serial electrical interconnects” – Promotoren: Prof. Johan Bauwelinck en Prof. Guy Torfs.