Geen categorie

Salarisenquête ie-net

Verdient u te veel of te weinig?

En hoe positioneert u zich tegenover andere ingenieurs wat betreft extralegale voordelen, jobtevredenheid, opleidingsbehoeften,…?
Benieuwd? Vul dan zeker de enquête van ingenieursvereniging ie-net in.

Om het invullen te faciliteren raden we u aan om de gegevens van uw bruto maandloon in maart 2018 en uw bruto jaarloon voor 2018 bij de hand te houden. We vragen slechts 10 minuten van uw tijd. In ruil daarvoor houden wij u op de hoogte van de resultaten, maakt u kans op een gratis ontbijt voor 2 personen én kan ie-net haar loopbaanbegeleiding nog beter op uw behoeften afstemmen.

Opgelet!  Deze enquête richt zich enkel tot ingenieurs die in 2018 in België als werknemer werkzaam waren in de privésector of overheidssector.