AIG Nieuws

AIG-nieuws nr. 87
Editie van oktober - november - december 2010

Wenen en lachen liggen dicht bij elkaar. Op 11 september laatstleden werd dit onontkoombaar bewaarheid. In de voormiddag namen we afscheid van vriend en oud-voorzitter Professor Jozef Dilewijns. Moedig heeft hij gestreden tegen een moordende ziekte, maar uitgeput heeft hij zijn strijd moeten staken. Het deed deugd te zien hoeveel van zijn collega’s, vrienden en kennissen aanwezig waren op zijn uitvaart om hem eer te brengen en zijn levensgezellin en familie te steunen en te troosten. Met ingetogenheid en dankbare herinnering werd van een groot man afscheid genomen.

Download : AIG-nieuws nr. 87