Discours omtrent efficiënt en slim netwerken
Vond plaats op donderdag 8 december 2016 - 20:00
Faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur - UGent - Auditorium M

15192577_10153973909862116_7824872358990104171_n

Als hedendaagse ingenieur zijn soft-skills minstens even belangrijk als kennis, en daarom organiseren we samen met IE-net een voordracht over een specifieke soft-skill: Netwerken.

Netwerken is onontbeerlijk om als jonge ambitieuze ingenieur stappen vooruit te zetten in een professionele omgeving.
Wij voorzien een interactief discours over het efficiënt en slim netwerken door een professionele spreker.

Om dit ongetwijfeld interessant en belangrijk onderwerp uit de doeken te doen, nodigen we jullie uit voor deze boeiende uiteenzetting, gevold door een receptie waarbij je direct de opgedane kennis kan uitproberen en andere jonge ingenieurs ontmoeten.

Dit event is gratis en inschrijven is niet nodig, meer info kan je terugvinden op het Facebook-event.