Engage BBQ: Speenvarken aan’t spit!
Engage BBQ: Speenvarken aan’t spit! Inschrijven kan t.e.m. vrijdag 16 juni 2017!
Vond plaats op vrijdag 23 juni 2017 - 19u30
Jozef Plateaustraat 22, 9000 Gent
€ 11,00 (leden en familie) - € 20,00 (niet-leden)

De derde zomerdag, de eerste zomerlijke vrijdag. Meer hebben we niet nodig als excuus om een BBQ te organiseren! Op vrijdag 23 juni zijn jullie met z’n allen welkom in de binnentuinen van de Plateau rondom ons allerliefste auditorium A. Hier zullen we jullie verwennen met een speenvarken aan het spit, voorzien van alle nodige bijgerechten: groenten, sauzen en drank. Ook de aperitief is mee voorzien in de luttele totaalprijs.

Indien het weer zou tegenzitten, zal deze activiteit toch doorgaan; we zouden geen afgestudeerde ingenieurs zijn zonder grondig risicoanalyse met bijpassend backup-plan als resultaat.

Aangezien we dit lekkers op tijd moeten bestellen, vragen we jullie wel om in te schrijven vóór 16 juni.