Engage @ Galabal der Ingenieurs
Engage @ Galabal der Ingenieurs Inschrijven kan t.e.m. zondag 12 november 2017!
Vond plaats op vrijdag 17 november 2017 - 22:00
Artcube, Wiedauwkaai 52
€ 0,00 (leden en familie) - € 99 999,00 (niet-leden)

Op 17 november vindt het epische VTK galabal plaats! Bovendien is het dit jaar een lustrumeditie en zullen we dus nog nét iets harder feesten dan anders.

Engage leden en hun date mogen gratis binnen op het galabal. Hiervoor moet je op voorhand inschrijven via de VTK site of via deze activiteit.

VTK zorgt er ook voor dat Engage-leden het galabal in stijl het galabal kunnen inzetten met een hapje en een drankje. Deze receptie is gratis voor Engage-leden en hun date. Inschrijven kan via de Engage site of via de VTK site .

Indien je wil deelnemen aan het diner, kan je genieten van 10 euro korting. Hiervoor kan je enkel inschrijven via deze link.

Deze activiteit is enkel voor leden! Indien je geen lid bent en toch naar het galabal wilt komen kan je kaarten kopen via deze link.