Update@Campus – Zelfsturende organisaties
Update@Campus – Zelfsturende organisaties Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 24 oktober 2017!
Vond plaats op woensdag 25 oktober 2017 - 19u30
Auditorium Oehoe, Coupure Links 653, 9000 Gent
Editie van Update@Campus - 11e
€ 0,00 (leden en familie) - € 30,00 (niet-leden)

Slides

Op woensdag 25 oktober gaat de 11e editie van Update@Campus door. We blijven de succesformule hanteren, met eerst een boeiende lezing rond een thema dat relevant is in het werk en leven van een ingenieur. Nadien volgt een netwerkreceptie. Dit jaar keren we terug naar het vertrouwde auditorium Oehoe van de faculteit Bio-Ingenieurswetenschappen op de campus Coupure.

Het thema van Update@Campus 2017 is ‘Zelfsturende organisaties’.

De lezing wordt gegeven door Prof. dr. ir. Hendrik Vanmaele.

Hij is CEO van Möbius en daarnaast ook gastprofessor aan zowel de UGent als de Vlerick Business School.

Tijdens de lezing zal hij het ondermeer hebben over de zin en onzin van gedeeld leiderschap en autonome teams.

• 19u00 – 19u30 Verwelkoming (Agora)
  • 19u30 – 21u00 Avondlezing (Auditorium Oehoe)
  • 21u00 – 23u00 Netwerkreceptie (Agora)

Na de lezing wordt dankzij de steun van de sponsors en met de hulp van de studentenverenigingen opnieuw een royale netwerkreceptie met streekbieren, cava en sandwiches aangeboden.

Gratis voor leden en vrienden van AIG, VBIG, ie-net, UGain/IVPV-alumni, studenten en personeel van de faculteiten Ingenieurswetenschappen en Architectuur  en Bio-Ingenieurswetenschappen.

Andere deelnemers betalen €30 p.p. op rekening BE14 2900 2600 2283 van AIG.

We danken de sponsors: