Bedrijfsbezoek Ardo
Bedrijfsbezoek Ardo Inschrijven kan t.e.m. maandag 20 mei 2019!
Vond plaats op maandag 20 mei 2019 - 19u
Ardo NV, Wezestraat 61, 8850 Ardooie

Bedrijfsbezoek Ardo

AIG-leden

Niet-leden

Onderneming van het jaar 2018

Ardo, uw partner voor vriesverse groenten, kruiden en fruit.

De aarde geeft ons een overvloed aan waardevolle voedingsstoffen. Dit is waarom we voortdurend op zoek zijn naar manieren voor het behoud en de bescherming van de natuur voor onze toekomstige generaties. Onze missie bestaat erin deze opbrengsten van de natuur zo zuiver mogelijk te bewaren en te verwerken tot heerlijke eindproducten. Dat doel willen we bereiken dankzij ons geïntegreerd netwerk van teeltgebieden, vriesunits, opslagcentra, verpakkingsuitrusting, gepaste logistiek, gedegen kwaliteitscontrole en een persoonlijke aanpak van elke klant.

Constant innoveren & State-of-the-art technologie

Onze kennis in de hele productieketen en onze flexibele aanpak stellen ons in staat om snel in te spelen op nieuwe en toekomstige marktbehoeftes. Met innovaties, gerichte investeringen, technische uitmuntendheid en ontwikkeling van nieuwe producten blijven we ons onderscheiden.

Gelieve rekening te houden met onderstaande praktische afspraken:

Met temperaturen van -18°C in de diepvriesruimte raden we aan een trui te voorzien en gemakkelijke stapschoenen te dragen.

• Het dragen van een beschermende jas en haarnetje is verplicht. De haren dienen volledig in het haarnetje gedragen te worden. De jas draag je boven de kledij. Zowel jas als haarnetje worden ter plaatse door Ardo voorzien.
  • Juwelen (ringen, kettingen, armbanden, horloges, oorringen en piercings) zijn verboden in de productie en verpakking. Deze kunnen in een gesloten ruimte worden achtergelaten tijdens het bezoek.
  • Eten en drinken zijn niet toegestaan.
  • Het is niet toegelaten om de producten en machines aan te raken.
  • Er mogen geen foto’s genomen worden en er wordt niet gefilmd in de fabriek zonder toestemming van de gids.
  • De aanwijzingen van de gids dienen steeds gevolgd te worden.
  • Het is verboden te roken op onze site, zowel binnen als buiten de gebouwen.
  • Huisdieren worden niet toegelaten op onze site.