Discours over kopen of huren voor ingenieurs
Vond plaats op woensdag 14 maart 2018 - 19u45
aud. Oehoe, fac. Bio-ingenieurswetenschappen
€ 0,00 (leden en familie) - € 5,00 (niet-leden)

Als jongvolwassene denk je ongetwijfeld na over je woonsituatie. Misschien dacht je iets te kopen, of wou je huren en beleggen.  Wat je ook wil, je hebt de mogelijkheden ongetwijfeld al eens bekeken en daar is het ook geëindigd. Welke keuze het beste past voor jou, was nooit volledig duidelijk.

ie-net jongeren en Engage slaan de handen in elkaar om deze actuele vragen voor jullie te beantwoorden. Kristof Smet is celhoofd Particulieren en Wonen in KBC Lokeren en zal het fiscale landschap rond wonen en huren schetsen. Tevens wordt er een simulatie gemaakt voor een jong gezin dat twijfelt tussen huren en kopen. De lezing wordt afgesloten door Matthieu Pacco, projectontwikkelaar bij Ion. Hij geeft jullie een blik op de vastgoedmarkt van de toekomst.

Na de lezing is er een receptie voorzien waar nagepraat kan worden over de geworven kennis.

De lezing is helemaal gratis voor leden en partners van ie-net of Engage, alsook voor studenten. Niet-leden betalen 5 euro.

Registeren voor dit evenement kan via de volgende link:

Indien je “Geen lid” hebt aangeduid, gelieve 5 euro over te schrijven naar:
Naam: ie-net Jongeren
Rekening: BE06 3631 5273 4422
Mededeling: YPE-Gent (gevolgd door je naam)