Galabal der ingenieurs 2018 & Alumnireceptie
Vond plaats op vrijdag 9 november 2018
Het Godshuis, Leemweg 11, 9980 Sint-Laureins

[VOLZET, je kan niet meer inschrijven]

Op 9 november vindt het VTK galabal plaats! Engage leden en hun partner mogen gratis binnen op het galabal. Het volstaat om hier in te schrijven. Dit dient te gebeuren voor 7 november.

We zetten het galabal in met een hapje en een drankje op de alumnireceptie. Je bent er welkom vanaf 22u, apart inschrijven is niet nodig.

Deelnemen aan het diner kan voor 40 euro p.p. (i.p.v. 55 euro p.p). Je kan hiervoor een ticket kopen via The Distillery, kies de ‘Alumni Engage’-optie.

Blijven slapen kan aan 110 euro (i.p.v. 115 euro). Je kan hiervoor een ticket kopen via The Distillery, kies de ‘lid’-optie.

Meer info & line-up: http://www.galabalderingenieurs.be/