Leer netwerken in anderhalf uur – Geert Conard
Leer netwerken in anderhalf uur – Geert Conard Inschrijven kan t.e.m. vrijdag 1 februari 2019!
Vond plaats op woensdag 6 februari 2019 - 20u
Auditorium Oehoe, Campus Coupure, Coupure Links 653, Gent

Geert Conrad - Leer netwerken in 1,5 uur

AIG-leden

VBIG-leden

Niet-leden

Het onderwerp

Het hoofddoel van de presentatie is om de aanwezigen op een praktische manier te leren netwerken. De focus ligt zowel op face-to-face interacties als via sociale media.

Alles wat aan bod komt heeft de spreker volledig uit eigen ervaringen gehaald en is dus niet zomaar iets wat uit een handboek voorgedragen wordt.
Enkele voorbeelden hieruit:

• Praktische tips voor startende netwerkers
  • Praktische tips voor introverte netwerkers
  • Praktische tips over jezelf behoorlijk voorstellen
  • De sterkste punten van de voornaamste online netwerken

Achteraf verzorgen we een bescheiden receptie zodat jullie al deze nieuwe kennis eens in de praktijk kunnen brengen.

De spreker

Geert Conard is één van de weinige sprekers op vlak van zakelijk netwerken en Sociale Media die ook zelf wereldwijd gekend is als een top-netwerker.
Al sinds maart 2004 bouwt hij aan zijn contactennetwerk en hij gebruikt daarvoor ook dagelijks meerdere sociale netwerksites zoals Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter en vele andere.
Hij beperkt zich echter niet tot het gebruik van deze websites maar is ook veelvuldig aanwezig op meetings, recepties en netwerkevents om zijn netwerk ook persoonlijk te ontmoeten.

Sinds het verschijnen van zijn eerste boek in 2005 is Geert een veelgevraagd spreker over netwerken en het zakelijke gebruik van sociale media. In de afgelopen jaren stond hij op heel wat podia in België, Nederland, Duitsland, Luxemburg en zelfs Slovenië.
Intussen schreef hij drie boeken over dit onderwerp en wordt hij ook regelmatig geconsulteerd als deskundige voor kranten en TV.

De organisatie

Dit evenement wordt mogelijk gemaakt door een samenwerking van:

• AIG, Engage en de Faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur
  • VBIG, JVBIG en de Faculteit Bio-ingenieurswetenschappen