VTK QUIZ
Vond plaats op dinsdag 23 oktober 2018 - 20:00
Parochiezaal, De kring ledebergplein 21 9000 gent

De jaarlijkse traditie van de VTK-quiz wordt ook dit jaar voortgezet. Hier zullen proffen, alumni, ereleden, assistenten en VTK-leden het tegen elkaar opnemen. Deze intelligente geesten zullen op de proef gesteld worden door een reeks uitdagende onderwerpen. Er vallen opnieuw mooie prijzen te winnen!

[VOLZET, je kan niet meer inschrijven] VTK voorziet 20 plaatsen voor Engage-leden, in groepjes van 4 personen. Je kan inschrijven door een mailtje te sturen naar aig.engage@ugent.be met de volledige ploegsamenstelling (first come, first served). Minstens 1 persoon per groep moet ook effectief lid zijn van Engage. Inschrijven kan tem 12 oktober.

Deelnameprijs is 10 euro per groep, ter plaatse te betalen.