VTK Show: Gertje’s Grote Wens
VTK Show: Gertje’s Grote Wens Inschrijven kan t.e.m. vrijdag 23 maart 2018!
Vond plaats op woensdag 28 maart 2018 - 20:00
Scala Dendermondsesteenweg 163-165 9000 Gent
€ 5,00 (leden en familie) - € (niet-leden)

Zoals elk jaar geeft VTK dit jaar ook weer een grote VTK Show. Dit jaar heeft die al titel “Gertjes Grote wens” meegekregen.

Engage leden kunnen gratis de voorstelling van woensdag bijwonen, VTK heeft namelijk 25 kaarten aan de kant gelegd voor de voorstelling op woensdag. Er wordt wel een waarborg van 5 euro gevraagd, om te garanderen dat er niet teveel lege plaatsen in de zaal achterblijven. Dat bedrag krijgen jullie terug aan de kassa. Inschrijven op deze pagina is dus verplicht om daarop aanspraak te maken.

De laatste informatie over het event kan teruggevonden worden op de Facebook pagina of de VTK site.