Engage @ Galabal der Ingenieurs
Engage @ Galabal der Ingenieurs Inschrijven kan t.e.m. zaterdag 2 november 2019!
Vond plaats op vrijdag 8 november 2019
Artcube, Hurstweg 8, 9000 Gent

Alumni receptie Lid (+ evt. partner)

Lid

Ook dit jaar zal Engage aanwezig zijn op het galabal der ingenieurs. Zoals elk jaar zal een receptie exclusief voor alumni voorzien zijn en als Engage lid krijg je ook gratis toegang. Inschrijven is hiervoor wel noodzakelijk en zal je op deze site moeten doen. Mensen die willen inschrijven voor het diner dienen dit op de galabal site te doen en moeten ook apart inschrijven hier als ze willen deelnemen aan de alumni receptie! Hieronder vind je de uitnodiging van VTK Feest:

Beste Alumni van de VTK,

Vanaf dit jaar zullen de uitnodigingen voor het galabal niet meer per post worden verstuurd naar jullie. Dit komt rechtstreeks door de opwarming van de aarde.

Hier alvast een “save the date” om de datum zeker aan te duiden in jullie drukbezette agenda.
Op vrijdag 8 november 2019 gaat het grootste en beste galabal van de wereld door in de Artcube te Gent. Het thema dit jaar zal Peaky Blinders zijn, een beruchte Britse maffiabende uit de jaren 30 te Birmingham.

Ook dit jaar voorzien wij voor jullie een receptie met wat cava en versnaperingen zodat jullie de avond alvast goed kunnen starten. Deze zal doorgaan tussen 23u00 en 24u00.

Wij kijken uit naar jullie talrijke aanwezigheid!

Feestelijke groeten,
Team Feest

Praktisch:
– Engage leden mogen gratis binnen. Dit betekent dat je geen ticket moet kopen, er zal een ledenlijst aanwezig zijn aan de ingang. Je hoeft ook niet in het bezit te zijn van een ledenkaart, je naam is voldoende. Dit geldt trouwens ook voor uw partner, je dient uiteraard samen aan te komen.
– Wil je ook naar de alumni receptie komen, dan moet je ingeschreven zijn hierboven. De plaatsen zijn beperkt, volzet = volzet. De receptie is exclusief toegankelijk voor Engage leden en hun partner.
– Had je graag deelgenomen aan het diner? Dan moet je tickets kopen voor het diner via de galabal website. Als Engage lid krijg je op dat ticket ook korting. Je lidmaatschap zal aan de ingang gecontroleerd worden.

Meer info i.v.m. het galabal vind je hier.