Engage: Kick-off
Vond plaats op vrijdag 4 oktober 2019 - 19h
Delta, Stalhof 13, Gent

Gegroet ingenieurs alumni van Gent! Hopelijk hebben jullie afgelopen zomer de tijd gehad om uit te rusten. Want het nieuwe jaar Engage jaar is begonnen en we zijn van plan om zo een oorverdovend startschot te geven dat jullie zich in een oorlogsfilm zullen wanen. Zoals de traditie het wil starten we het jaar met een kick-off receptie in Delta. Het ideale moment om bij te praten na de voorbije tropische maanden.

Om het gezellig te houden, is de toegang exclusief voor leden. Ben je nog geen lid? Kijk dan vlug op de site en vraag je lidmaatschap nog snel aan!

Omdat wij uit ervaring weten dat het leven van werk mensen al lastig genoeg is, zullen we iets van finger food voorzien. Meer info hierover volgt nog.