Vrouwentongen, veel culot
Vrouwentongen, veel culot Cabaret chantant door "De Valse Teefjes", een ludieke intro tot de Gentse Feesten
Inschrijven kan t.e.m. donderdag 4 juli 2019!
Vond plaats op vrijdag 19 juli 2019 - 19:15
Theater Tinnenpot, Tinnenpotstraat 21, 9000 Gent

Vrouwentongen, veel culot

AIG-leden en familie

Niet-leden

De Valse Teefjes doen niet aan valse lachjes!

Iedereen die ooit al een avondje met dit bonte vrouwenkoor meemaakte, weet immers dat er flink wat gelachen mag worden. De Valse Teefjes komen in hun nieuwe voorstelling ‘Vrouwentongen veel culot’ met letterlijk alles weg, van burn-out over artrose en pendelstress tot ‘eindigen in Lochristi’. (uit Nieuwsblad 26-11-2017)

‘Vrouwentongen, veel culot’ gaat over kwetsbaarheid, eenzaamheid, aftakeling en dood maar brengt evenzeer een ode aan schoonheid en veerkracht, aan de zotte vreugde van moeders en dochters die ze zijn.