Update@Campus met prof. Frederik Anseel
Update@Campus met prof. Frederik Anseel Inschrijven kan t.e.m. maandag 21 oktober 2019!
Vond plaats op donderdag 24 oktober 2019 - 19:00u
Campus Coupure - Auditorium Oehoe, Coupure Links 653, 9000 Gent
Maximum Maximum 400 deelnemers

Update@Campus met prof. Frederik Anseel

AIG-leden

UGain-alumni

Studenten FEA

Personeel FEA

Student FBW

Personeel FBW

Lid VBIG

Niet-leden

Raadpleeg de foto’s van dit event via deze link.

Raadpleeg de slides van de presentatie van prof. Frederik Anseel via deze link.

——–

Hoe moeten we werk in de toekomst organiseren: Anders leiding geven?’

De lezing zal gegeven worden door prof. Frederik Anseel, Vice Dean of Research van de King’s Business School, King’s College London en voorzitter van de European Association of Work and Organizational Psychology.

Hoe creëren we werkomgevingen waar mensen goed kunnen en willen presteren? Hoewel bedrijven hun best doen relevant te blijven in een snel veranderende wereld, hebben ze moeite om hun beste werknemers betrokken en gelukkig te houden. Er wordt geëxperimenteerd met
nieuwe manieren van werken, maar het is onduidelijk wat dit betekent voor leiderschap. Werken onze oude recepten nog steeds in deze nieuwe wereld of moeten we nieuwe oplossingen voor leiderschap vinden?

* 19.00u – 19.30u: Verwelkoming
* 19.30u – 21.00u: Lezing door prof. Frederik Anseel
* 21.00u – 23.00u: Netwerkreceptie met cava, streekbieren, hapjes en luxe sandwiches.

Met dank aan onze sponsors

i.s.m.