Het grote 5G debat
Het grote 5G debat Wat is het belang voor maatschappij en bedrijfswereld?
Inschrijven kan t.e.m. maandag 26 april 2021!
Vond plaats op dinsdag 27 april 2021 - 19.30-21 u.

Debat omtrent het nieuwe 5G

Ik ben lid van AIG

Ik ben lid van AIKUL

Ik ben lid van Beltug

Ik ben een genodigde

gratis

Ik ben geen lid van bovenstaande organisaties

Bekijk hier enkele YouTube fragmenten.

In samenwerking met de AIKUL (Alumni Ingenieurs KUL) en Beltug (vereniging van CIOs en Digital Technology Leaders).

5G

5G brengt veel meer dan enkel sneller mobiel internet. De waaier aan nieuwe toepassingen zal een belangrijke rol spelen in de digitale transformatie van de economie.
In dit debat wordt het belang van 5G voor innovatie binnen bedrijven, reële voorbeelden in België, potentiële maatschappelijke toepassingen, de impact op straling en zoveel meer aan bod zal komen.

Volgende gasten zullen hun visie op het belang van 5G voor innovatie, de maatschappelijke toepassingen, maar ook de impact van deze straling toelichten:

• Petra De Sutter – Vice-eersteminister en minister van Ambtenarenzaken, Overheidsbedrijven, Telecommunicatie en Post
  • Wout Joseph – docent Informatietechnologie UGent
  • Sofie Pollin – docent Telecommunicatie en Microgolven KU Leuven
  • Mitch De Geest – CEO Citymesh – AIG Engineer of the Year 2020.

De gesprekken zullen in goede banen geleid worden door

• Danielle Jacobs – CEO Beltug

19.30 u. – Intro
19.45 u. – Debat