[Engage] VTK Show: Ana in Numberland
[Engage] VTK Show: Ana in Numberland Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 30 maart 2021!
Vond plaats op woensdag 31 maart 2021 - 20:00

VTK-show: Ana in Numberland

VTK-show

gratis

Na een stevige nacht in Delta komt Ana, een braaf eerstejaartje, per toeval in Numberland terecht. Ze leert er de knotsgekke Coise de Hoedenmaakster, Riko het Konijn en Kim de Kat kennen. Voor ze het goed en wel beseft, raakt Ana betrokken in een vete tussen Koning Hendrik en Koningin Hennie en wordt ze de sleutelfiguur in het gevecht met BaWi, ergens op een zaterdag van week 3…

VTK Cultuur stelt met trots voor: ANA IN NUMBERLAND – de uiterst corona-proof, online VTK-show 2021. Op woensdag 31 maart verwennen wij jullie graag met de live-vertoning van deze voorstelling. Schrijf je in via de VTK-site of de Engage-site, ontvang de link, zak naar achter in je zetel en geniet van dit spektakel.
VTK show Ana in Wonderland