‘Drinkable Water for Everyone- Jacob Bossaer – Worldwide Engineers from Ghent University Inschrijven kan t.e.m. zondag 5 december 2021!
iGent, gebouw126 - Technologiepark-Zwijnaarde 126, 9052 Gent

Lezing+receptie

Online lezing

Lid

gratis

Niet-lid

Dit evenement is uitgesteld. De nieuwe datum volgt later.

AIG nodigt jullie uit op de lezing door ingenieur  Jacob Bossaer op woensdag 8 december. Dit is de tweede lezing in de reeks Worldwide Engineers from Ghent. Jacob is oprichter en CEO van BOSAQ: een startup met als doel de wereld te voorzien van drinkbaar water. Thema: From Antarctica to Mars: from engineer to entrepreneur in innovative water technologies.

Na de lezing wordt u een receptie aangeboden die covid-proof georganiseerd zal worden.

Dit evenement wordt georganiseerd met de coronamaatregelen in acht genomen. De lezing zal hybride aangeboden worden: online of in iGent (Zwijnaarde). Ter plaatse wordt gevraagd uw CST ticket te tonen en tijdens de lezing een masker te dragen.

Jacob Bossaer

CEO & co-founder of BOSAQ, The Sustainable Water Company.

MS in Chemical Engineering Technology in Ghent University.

Professional in the renewables and environment industry (incl. expedition engineer in Antarctica).

Thought leader in circular water and sustainability.