Geen categorie

Bezoek aan Belgian Beer World
Brussel

Eind vorig jaar bezochten we de grondige renovatiewerken aan het voormalige beursgebouw in Brussel. Toen werd afgesproken dat we na de renovatie terug eens een kijkje zouden komen nemen. In september opent op de bovenverdieping het museum ‘Belgian Beer World’ dat opgevat is als een uniek ervaringscentrum, bedacht door meer dan 100 Belgische brouwerijen. We wachten nog even tot alles effectief geopend is om een bezoek te organiseren, vermoedelijk op een zaterdag- of zondagmorgen. Verdere info volgt.