[Engage] Galabal der Ingenieurs + alumnireceptie
[Engage] Galabal der Ingenieurs + alumnireceptie Inschrijven kan t.e.m. zondag 6 november 2022!
Vond plaats op donderdag 10 november 2022 - 21:30 - 05:00
Art Cube, Hurstweg 8, 9000 Gent

Galabal der Ingenieurs + Engage receptie

Engage-lid

gratis

Niet-lid

Op donderdag 10 november nodigen Engage en VTK je uit op het Galabal der Ingenieurs. Om 21u30 openen de deuren voor alumni, en starten we de avond met de AIG-Engage alumnireceptie. Hier geniet je van een all-in receptie met Cava (en ook non-alcoholische dranken) met verschillende lekkere hapjes (tot 22u30). Ook de inkom voor het Galabal der Ingenieurs is dus volledig inbegrepen voor jou en je partner.

Line-up op het Facebook evenement van VTK alsook de galabal website (galabal.be).

Engage leden kunnen aan ledenprijs naar het galadiner (rechtstreeks te bestellen bij VTK)