ie-net & AIG IngenieursNetwerkEvent 2022
Vond plaats op zondag 15 mei 2022 - 09.30 u.
Ufo (Universiteitsforum): Sint-Pietersnieuwstraat 33, Gent – ingang via trappen links

Voorbehouden aan AIG en ie-net-leden (+ partner) en sponsors.
Inschrijving verplicht.

Lezing:
“Een ingenieursblik op de toekomst van de gezondheidszorg”

Prof. dr. ir. Pascal Verdonck

Gewoon hoogleraar Medische Technologie UGent
Gastprofessor KULeuven
Lid van de Koninklijke Vlaamse Academie van België voor wetenschappen en Kunsten

Zijn loopbaan kenmerkt zich door internationaal wetenschappelijk onderzoek in de biomedische ingenieurswetenschappen, academisch onderwijs in binnen- en buitenland, engagement in de wetenschappelijke wereld en de brede gezondheidssector als lid van raden van bestuur en wetenschappelijke verenigingen, directie- en bestuursfuncties, en aansturing van de biomedische innovatie via start-ups en scale-ups medische technologie.

Muzikaal optreden
Sax-O-Four

Saxofoonkwartet Sax-o-four werd opgericht in 1991, in het kader van de Muziekacademies van Sint-Niklaas en Bornem en brengt aangepaste muziek tijdens concerten, academische zittingen, recepties en allerhande plechtigheden. Huidige bezetting bestaat uit: Roland Wagemans (sopraansaxofoon), Tim Torsy (altsaxofoon), Eddie Van DerVieren (tenorsaxofoon) en Gunther Verberckmoes (baritonsaxofoon).

Dit saxofoonkwartet speelt muziek uit alle genres, van Bach tot Glenn Miler, zelfs wagen ze zich aan jazzy nummers en melodieën uit het populaire genre.

09.30 u.: Opening toegangsdeuren
10.00 u.: Voordracht + muzikaal optreden Sax-O-Four
11.30 u.: Netwerk receptie
13.00 u.: Einde

AIG verleent haar medewerking en daardoor zijn al onze leden
van harte welkom om gratis deel te nemen.

Deze activiteit is enkel toegankelijk voor AIG-leden.

Inschrijven kan via deze link.
Na inschrijving zal de toegangskaart naar u worden gemaild.

Parkings:

• Park&Ride Gentbrugge (E17) en met tram 21-22 (halte Zuid)
  • Park&Ride The Loop/Expo (E40) en met tram 1 (halte Verlorenkost)
  • Volg parkeerroute Parking Gent-Zuid (P3), Parking Savaanstraat (P4), Parking Sint-Pietersplein (P10)

Meer info: contacteer: nieuwjaarshappening.ovl@gmail.com