After Summer Drink
After Summer Drink Inschrijven kan t.e.m. woensdag 6 september 2023!
Vond plaats op maandag 11 september 2023 - 18:00
Het Pandhof van de Sint-Pietersabdij Sint-Pietersplein 9, 9000 Gent

After Summer Drink

RSVP

Bekijk de foto’s van de After Summer Drink

De AIG After Summer Drink, dat is een fris, zomers en informeel reünieconcept. Na de eerste editie in 2022 in Mexicaans thema, is deze tweede editie van de After Summer Drink volledig in Italiaans thema (lees: Pizza en Prosecco!) met foodtruck en cocktailbar in het sfeervolle pandhof van de Sint-Pietersabdij. AIG trakteert haar leden op een gratis maaltijd en drankje, maar ook alle andere afgestudeerden van de faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur, UGent zijn welkom en kunnen aan democratische prijzen mee-feesten.

Recap:

Wat? Zomerse en informele reünie in Italiaans thema. Italiaanse cocktails en Napolitaanse pizza’s (gratis voor leden, democratische prijzen)

Waar? Het pandhof van de Sint-Pietersabdij

Wanneer? Maandag 11 september, vanaf 18u

Kostprijs? Gratis inkom (graag registreren zodat we aantallen kunnen inschatten)

Met dank aan onze partners Sweco en ArcelorMittal.

In samenwerking met de faculteit ingenieurswetenschappen en de studentenverenigingen CenEka en VTK.