[Engage] Lentebrunch – Geannuleerd
[Engage] Lentebrunch – Geannuleerd Inschrijven kan t.e.m. woensdag 26 april 2023!
Vond plaats op zaterdag 29 april 2023 - 11u30
Woest, Gent

Engage lentebrunch

lid

niet-lid

— Geannuleerd —

Heb jij zin om over een koffiekoek en vers fruitsap te connecteren met andere recent afgestudeerde ingenieurs? Schrijf je dan in voor de Engage lentebrunch! Op zaterdag 29/04 kan je in kleinere groep genieten van een heerlijk à volonté brunchbuffet bij Woest (zowel vlees als vegetarische opties). Dit is het perfecte moment om in een gezellige setting af te spreken met oude bekenden, alsook nieuwe connecties te leggen. Voor de liefhebbers behoort een gezelschapsspelletje na de brunch ook tot de mogelijkheden.