100 jaar VTK – save the date!

Dit jaar viert VTK haar 100-jarige jubileum tijdens de lustrumweek van 6 tot 10 maart. Vanzelfsprekend mogen alumni hierbij niet ontbreken! Volgende activiteiten zijn specifiek gerichten op onze alumni zijn: de history night op vrijdag, de receptie voorafgaand het lustrum gala op donderdag en op woensdag reserveren we plaatsen voor alumni op de lustrumcantus. Op maandag 6 maart zal er ook traditioneel een clubavond gehouden worden in het eigen VTK café, Delta.

History Night (vrijdag 10 maart)

VTK neemt een duik in het rijke verleden van de studentenkring. Er zal teruggeblikt worden op de mooie momenten en herinneringen door oud-leden en prominente alumni, maar je kan er ook gewoon bijpraten met oude studiegenoten. Dit allemaal op een locatie met de nodige grandeur: de mooiste locatie die onze universiteit rijk is, de Aula.

Gala (donderdag 9 maart)

Donderdagavond organiseert VTK een waar Gala in de Oude Vismijn. Alumni zijn van harte welkom vanaf 21u30 voor een receptie waarna het feest nog doorgaat tot in de vroege uurtjes.

Lustrumcantus (woensdag 8 maart)

Op woensdag organiseert VTK een grote lustrumcantus te midden van de wielertempel ‘t Kuipke. Ook hiervoor zijn plaatsen gereserveerd voor alumni.

Van harte welkom!

VTK Lustrum (Lawrence, Amélie, Charles, Emile, Evi en Liesl), in samenwerking met AIG.
Meer info op https://vtk.ugent.be/lustrum/