AIG Nieuws

AIG-Nieuws nr. 122 – juli 2019

Op het einde van het academiejaar verwelkomen we enkele honderden afgestudeerde ingenieurs op de arbeidsmarkt. De overheid, de academische- en de bedrijfswereld zullen hen nodig hebben om de maatschappelijke en technologische uitdagingen aan te gaan. De technische vaardigheden die aan de UGent werden ontwikkeld zijn belangrijk, maar ook zeker alle soft skills. Want de tijd van de innovatieve individuele ingenieur is al lang voorbij en successen worden gerealiseerd door teams in complexe samenwerkingsverbanden.

Download: AIG-Nieuws nr. 122