Vacatures

Project manager

Alides REIM nv. behoort tot de Gentse Group Maes en is ontwikkelaar, investeerder, beheerder en exploitant van een gediversifieerde vastgoedportefeuille. De Group bestaat 125 jaar en behoort tot de grootste familiale vastgoedeigenaars in België. Naast de kantorenmarkt en het residentieel vastgoed zijn wij actief in semi-industrieel-, zorgvastgoed en hotels. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door een vlakke structuur en korte beslissingslijnen waarbij ondernemerschap, verantwoordelijkheidszin en gedrevenheid centraal staan.

Ter versterking van ons team Development & Construction hebben wij volgende vacature:

PROJECT MANAGER  (m/v)

Functie

• Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van een grootschalig bouwproject of meerdere middelgrote projecten.
  • Je bent de spilfiguur tussen de bouwheer, de hoofdaannemer en meerdere studiebureaus.
  • Je bent betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe projecten zodat je met voldoende dossierkennis een bouwproject kan realiseren, rekening houdende met de vooropgestelde doelstellingen en budgetten.
  • Je doet voorstellen inzake uitvoeringsmiddelen en –methoden, alsook met betrekking tot onderaannemers en leveranciers op wie je beroep wenst te doen.
  • Je hebt de leiding over de uitvoering, het rendement, de controle en coördinatie van de onderaannemers.
  • Je implementeert de procedures inzake kwaliteit, veiligheid en milieu.
  • Je onderhoudt relaties met de lokale overheidsinstanties.
  • In samenwerking met de CFO volg je projectmatig de financiële en budgetcontrole.

Profiel

• Je genoot bij voorkeur een opleiding Master bouwkunde of Architectuur met relevante professionele ervaring in een algemene, coördinerende functie in de bouwsector.
  • Je bent een autonome, stressbestendige teamplayer, je werkt resultaatgericht, je houdt van structuur, een no nonsense- en problemsolving cultuur.
  • Je hebt zin voor nauwkeurigheid en efficiëntie, je bent diplomatisch en contactvaardig.
  • Je bent sterk met cijfers, je hebt een goede kennis van Microsoft Office toepassingen en autocad, je bent vlot tweetalig NL/FR.

Aanbod :

Een boeiende en afwisselende functie met ruimte voor zelfstandigheid en initiatief. Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, inclusief representatieve bedrijfswagen.

Interesse :

Geïnteresseerde kandidaten mailen hun CV met motivatiebrief naar j.lanckriet@groupmaes.be, HR Manager, Toemaattragel 1 te 9000 Gent (09/2400140).

Uw kandidatuur wordt discreet behandeld.