Sinterklaasfeest
Sinterklaasfeest Inschrijven kan t.e.m. zondag 12 november 2017!
Vond plaats op zaterdag 18 november 2017 - 13u30
Omnisporthal Ter Wallen, Sportstraat 1, 9820 Merelbeke
10 p.p. voor volwassenen Gratis voor kinderen

Op zaterdag 18 november verwachten we alle (klein)kinderen tot en met 12 jaar van onze leden voor een aangename spelnamiddag. De sporthal wordt voor ons omgetoverd tot een waar speel- en spelplein. Onder leiding van bekwame monitoren krijgen ons jeugdig volkje de kans zich actief uit te leven en dit allemaal aangepast aan de verschillende leeftijdscategorieën.
Gemakkelijke en sportieve speelkledij is aangewezen voor die namiddag.

Ervaring van de vorige jaren leert dat de kids dit reeds reuze vinden. En dan volgt nog de kers op de taart! Na een tijdje spelen, komt de Sint langs en krijgt elke kapoen tot 10 jaar persoonlijk van de Sint een bemoedigend woord, een waardevol speelgoedje en een snoepzak.
Na het vertrek van de Sint worden alle aanwezigen verwend op koffie/chocomelk en pannenkoeken.

13:30: ontvangst van de (groot)ouders en kinderen
14:15: aankomst van de sint
16:30: einde van de activiteit

€ 10 p.p. voor volwassenen, gratis voor kinderen

Gelieve het verschuldigde bedrag te storten op rekening BE61 3631 5273 3917 van ie-net/KVIV Oost-Vlaanderen met de vermelding van “Sint +uw naam (voornaam en familienaam) + voornamen kinderen”

Inschrijven ten laatste tegen 12 november 2017 uitsluitend via mail aan thierry.heirbrant@skynet.be met vermelding van naam, voornaam, leeftijd, geslacht van elk kind + eventueel een “geheugensteuntje” dat kan genoteerd worden in het boek van de Sint. Vermeld best ook uw gsm-nummer bij de inschrijvingsmail, a.u.b.

AANDACHT: U bent slechts ingeschreven na een specifieke persoonlijk bevestigingsmail van de organisator. Indien u die niet binnen de 48 u heeft ontvangen, neem dan nog eens contact op, desnoods telefonisch 0498 01 60 25