Engagos Los Tacos
Engagos Los Tacos Inschrijven kan t.e.m. zondag 23 juni 2019!
Vond plaats op vrijdag 28 juni 2019 - 19u
Jozef Plateaustraat 22, 9000 Gent

Tacos a volonté

Lid

Niet-Lid

Afstuderend student

Hola ingenieros y arquitectos! Haal die sombreros maar boven, want de zomer staat voor de deur en Engage regelt een zomers eetfestijn! We verwachten jullie in de plateau waar we taco’s a volonté en bijpassende dranken zullen voorzien.

De kostprijs voor leden (en partners) is 11 euro, voor niet-leden 20 euro. In ruil daarvoor krijg je een receptie (cava/fruitsap & hapjes), taco’s a volonté, alle drank tijdens het eten gratis. Let op, inschrijven is verplicht! Dus schrijf je alvast in en verzeker je van een plek. Laatste jaars zijn ook welkom. Een vegetarische optie is ook voorzien.

PS: Wees voorzichtig met de tequila!