ie-net nieuwjaarsevent van de Vlaamse ingenieur
ie-net nieuwjaarsevent van de Vlaamse ingenieur viering 5-jarig bestaan ie-net
Vond plaats op zondag 24 januari 2021 - 10.30-12 u.
Online via computer

Op 24 januari zetten we 2021 spetterend in met een digitaal live event!

Het jaarlijkse nieuwjaarsevent kan, om begrijpelijke reden, niet op de traditionele wijze doorgaan.

Maar niet getreurd: uitzonderlijke omstandigheden leiden tot inventieve oplossingen.

Deze keer zal er een gezamenlijk online event gehouden worden voor alle Vlaamse ingenieurs. Het is dan ook logisch dat ie-net ingenieursvereniging daarin het voortouw neemt. Terzelfdertijd viert zij ook haar 5-jarig jubileum.

(Terloops: daarmee zit ze nog ver van ons 145-jarig AIG-bestaan)

Het programma is meerledig:

1. Viering 5 jaar ie-net
Live vanuit de studio in Aartselaar wordt er teruggeblikt op 5 jaar ie-net en de toekomst.

2. Peter Hinssens deelt zijn visie op de digitale omwenteling.
Wie de man reeds aan het word hoorde, weet dat hij er een entertainende show van maakt. Peter Hinssen is ingenieur, een internationaal gerenommeerd technologieondernemer, een veelgevraagd keynote speaker en auteur van onder andere “The New Normal” (“Digitaal is het nieuwe normaal”).

3. Tsjing!
Daarna is het tijd om écht te klinken op 2021! De bartender laat u een kijkje nemen in de keuken van Lidl. Samen met u bereidt hij een heerlijke cocktail en mocktail.

4. Quiz: Wordt u de Slimste Ingenieur?
Via een wetenschapsquiz gepresenteerd door bekende en minder bekende ingenieurs testen we uw parate kennis. U kan live deelnemen aan deze quiz.
En misschien wint u dan wel de all-in vakantie bij u thuis! Geniet van alle luxe en comfort van uw eigen woning, maar met de service van een 5-sterren-hotel. Uw persoonlijke butler staat voor u klaar om u op uw wenken te bedienen.

5. Afsluiting: een spetterend vuurwerk!

Inschrijven is verplicht via ie-net nieuwjaarsevent

Inlogcode: AIG951