Update@Campus met Isabel De Clercq
Update@Campus met Isabel De Clercq Inschrijven kan t.e.m. maandag 19 oktober 2020!
Vond plaats op dinsdag 20 oktober 2020 - 19:30-21:00
De inschrijvingen zijn momenteel afgesloten, maar contacteer gerust nog update.at.campus@gmail.com. We doen dan ons best om u toch nog toe te laten, indien praktisch haalbaar.

Update@Campus

AIG-leden

UGain-alumni

Studenten FEA

Personeel FEA

Student FBW

Personeel FBW

Lid VBIG

Niet-leden

Presentaties

Isabel De Clercq: De toekomst van de werkplek is hybride

Mitch De Geest: Engineer of the Year 2020

Bekijk hier het filmpje van het event.

De toekomst van de werkplek is hybride

Discussies over de toekomst van de werkplek verzanden makkelijk in extremen. Het kantoor zou de plek zijn waar politieke spelletjes, verstarde hiërarchie en lawaai welig tieren. En onlangs kopte de Standaard nog dat “thuiswerk helemaal niet relaxter zou zijn’.

Isabel De Clercq, de spreker van onze avond, is ervan overtuigd dat de toekomst van onze werkplek hybride is. Digitale en fysieke activiteiten hebben beiden hun toegevoegde waarde.

• Wat is dan de kracht van digitaal?
  • Hoe zorgen we ervoor dat de digitale werkplek fundamenteel verschilt van het kantoor?
  • In welke omstandigheden blijft de fysieke werkplek the place to be?

Isabel, auteur van het boek ‘Social Technologies in Business’, legt ons het vuur aan de schenen.

• Win online ‘Social Technologies in Business’. Tijdens het webinar zullen 6 exemplaren van het recente boek van Isabel De Clercq verloot worden.

Bekendmaking Engineer of the Year 2020.

We maken van de gelegenheid gebruik om de “AIG Engineer of the Year 2020” bekend te maken en aan het woord te laten.

Met dank aan hoofdsponsor Flxion. Alle deelnemers van dit evenement krijgen 50 extra gratis Flxion credits.

Klik hier om ze te claimen.

Schrijf je in en laat je inspireren.